Canım sadece zaman.. bende aynıydım 3 aydan 9-10. aya kadar ve fena halde döküldü. Ne şampuanlar, vitaminler denedim ama yok yok.. sonra kendi kendine durdu ve o dökülenler uzamaya başladı. belirli bir süre yanlardan vs dik dik dura minik saçlar vardı, şimdi 19. aydayız ve biraz uzadılar da göze batmıyor. Tamamen hormonlarla alakalı birsey