elfgokce Bebeğim 2 buçuk aylık. Uykusunda hep sıçrıyor. Alışmasın diye kundak yapmak istemiyorum. Öyle sıçrıyor ki yatağından uçacak. Ne zaman bırakır bu sıçramayı. Rüya falan mı görüyor acaba
269522 elfgokce refleks o canım 4. Ayda azalıyor kundak bebeklere daha iyi uyku sağlar hem refleks yüzünden uyanmamış olur hemde anne karnında sıkışık oldukları için daha rahat hisseder ve uyur :)
Okayss elfgokce kıyamam ya yatağından uçacak nedir 😁😁 kundak en güzeli canım zaten belli bi aydan sonra istesende kendi yaptırmaz yarım kundak yap rahat eder kendini uyandırmaz ve korkmaz
Gldekpnci elfgokce benımkıde aynı kundak hiç sevmez sırt üstü uyuyamaz sıçradığı için uyanıyo bende hemen yüzüstü çeviriyorum öyle uykuya devam edıyo
elfgokce byferideacar valla öyleymiş. Herkes öyle diyor. Çocuk uyumayınca akşam mecburen yapıyoruz. Anakucağında uyumayı seviyor. Onda yatırıyorum öğlenleri sıçrayınca kendini salladığı için uykuya devam ediyor. :)