arkadaşlar bilmediğim için soruyorum ama çokta üzülüyorum zaten evin yükü çocuk derken sinirlerimiz bozuluyor 15 aylık olacak bebeğim yakında oyun oynamayı bilmiyor halkalar var renkli onları gecir diyorum asla yapamıyor ben gösteriyorum yapmıyor dikkati çabuk dağılıyor başka oyuncağa gidiyor gel yapalım gel tak dediğim zaman bana sadece bakıyor mahcup gibi sanki bende sinir oluyorum bir sure sonra anlamıyorum niye böyle kendi kitabını getirir okumamış ister ama öyle hikaye kitapları değil resimli kitaplar ben yanında oturursam oyun oynar biseylerle ama ben yokken hemen yanıma gelir asla kendi oynamaz niye böyle yani bu normal mi instagramda yapan bebekleri
görünce çok sinir oluyorum bizim ki neden yapmaz diye