Hayır kullanmayın bende kilo yönünden şikayetçiyim ama kolay değil yani bir evlat dogurduk ve bir can yetiştiriyoruz biz ne olur ki yani 1 sene sonra zayiflasam ne kaybederim. Biraz yedigimize içtiğimize dikkat edince, bol.bol emzirince zaten zayıflamak mümkün