eymenin_annesi34 Heeeehh bide fisher pricenin uyku arkadaşı çıkmış nefes alabilen ayıymış ben onu alsam asıl ben nefes alamam bin küsür lira 🤦🏻♀️ kimler almayı düşünüyor düşünen var mı 😂
Tombikdonerartikcokpahali eymenin_annesi34 vay be ,anne nefesi üflemiyordur 😅 o yüzden ne kadar pahalı olursa olsun benim bebeğim onda da uyumaz 😆
aslansmoms Ben hala tereddütteyim kullanan var mı acaba. Benim oğlum elim göğsünde olacak öyle uyuyor fayda sağlar mı bilmiyorum. Belki uykuya kendisi dalar diye düşünüyorum 🤔