Kizlar merhabaaa.
Oğlum 13 aylık ve 3 gündür sebepsiz her şeye ağlayarak tepki veriyor. Adım atsa attığı için ağlıyor oyuncak isteyecek ağlayarak istiyor . Nefes alsak ağlıyor . Daha önce böyle bir şey yoktu. Bir anda oldu ne yapalım nasıl çözelim bilmiyoruz inanın 3 günde yorulduk . O ağlamaktan yorulmadi. Neden oldu bir anda başına gelen var mı ?