Arkadaşlar merhaba herkese,
Kızım 6 ay 23 günlük alttan iki dişi çıktı, dişleri çok kaşınıyor ve huysuzlanıyor. Merak ettiğim diş döneminde mama reddi olup ek gıda reddi olmayan varmı? Mama içmeyip, sebze pürelerini yoğurdu vs yiyor. Ama iştahsızlık var. Dr kontrolünde herhangi bir problem yok, Sizlerinde nasıl oldu🤗