Sabah sabah bebek çantasının gözündeki parol paketini bulmuş parlak plastik ucunu kemirip duruyordu elinden aldım ağzında ilaç falan yoktu dişlerinde kalıntısı da yoktu olsa acı olduğu için tükürür ya da geri çıkarırdı herhalde biz bile suyla zor içiyoruz. pakette çok az vardı zaten bitmek üzereydi diye hatırlıyorum 2 tane varmış. Her ihtimale karşı kusturdum yoğurt verdim. Arkadaşın eşi çocuk doktoru ona sordum 2 den fazla içerse sıkıntı demiş bir tane bile içmemiş olduğunu düşünüyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı bebeği parol yutan ya da yuttuğundan şüphe ettiğiniz. 🤦🏻♀️