Kızlar sağdığımda 30 cc falan çıkıyor.
Bebeğim uykudan uyanınca 2 dk falan emiyor birdaha emmiyor acaba yeteri kadar süt alıyor mu ? Yoksa ek gıdayı arttırmam mı lazım
Şu an 11.00 de ve 15.00 de iki öğün veriyorum
11.00 de tarhana çorbası meyve püresi
15.00 de yoğurt bebe bisküvili