Durefsan Kızlar ben bebeğim için bir ara kullandım. Şu an 8 aylık kullanmıyorum. Ama karnı hep gurultulu. Acaba tekrar kullansam mı diyorum. Hem bağışıklığa faydası olur diye. Kullanıyor musunuz siz? Ve hangisini kullanıyorsunuz?
tomvejerry Durefsan kullandığımız halde ne gazına faydası oluyordu ne tuvaletine 3.ayin sonunda bıraktım ben şuan 6ayligiz
Kbetul Durefsan 6. Ayda bıraktık biz mama içiriyorsanız markadan dolayı oluyor olabilir değişebilirsiniz
muazinannesii Durefsan ilk bir ay kullandım daha kullanmadım. Gaza iyi geldigini söylerler ama ben faydasını görmedim gaz damlasina başladık eşimle benim hayatimizi kurtaran o damlaa sap simplex 😀😍❤ Allah onu cikartandan razı olsun çocuğumun butun gun gazdan ağlıyordu 3.ayında geçer dediler dahada ust seviyelere cıktı tavsiye uzerine aldım hayatımız değişti simdi sadece acikinca ve uykusu gelince ağlıyor 🤣
Durefsan tomvejerry ben kullanırken aynı zamanda gaz damlası da kullanıyordum. Faydasını pek anlayamadım o yüzden
gbkorkmazzzzzz Oğlum 7,5 aylık mama ile besleniyor ben probiyotik olarak maflor damla aldım inanılmaz memnun kaldım günde 2 kez kaka yaptı keşke ilk başta kullansaydım bize çok iyi geldi
Merve68681 Kızlar probiyotik 4.ayda falan bıraktırmışlardı bize.kafam karıştı kullanılmalı mı yani sürekli