beyzanurgezi Kızlar bebeğim 4 ayını doldurdu elimde 6 aydan itibaren olan mamalar var arkadaş verdi kendi bebeğime versem herhangi bir sorun olur mu günde 2 defa vermeyi düşünüyorum alıştırma amaçlı
gencmom_ beyzanurgezi daha çok küçük doktora sorun bence bide 6 aydan itibarense içinde verilmemesi gerekenler vardır Mesela 1 yaş öncesi çilek falan verilmiyor çocuga
1pekmom_ beyzanurgezi kavanoz mama gibimi? Bence biraz bekle canım bende 4ay 20günde başladım tadım yaptırdım 6aya kadar yoğurt havuç patates vs gibi ara ara çorba gibi,pütürlü püre gibi yapıp yedirdim. Bağırsaklar tam oluşmadığı için kabız yapmasın dikkat et
beyzanurgezi gencmom_ anladım teşekkür ederim doktorum başlayabilirsin yavaş yavaş dedi 2 gündür 1 mama kaşığı yoğurt veriyorum öğlen ve akşam mamayı sormak istedim tecrübeli annelerimiz var çünkü benim ilk🥰
beyzanurgezi 1pekmom_ hayır toz suyla yapılıyor pirinç unu var tahıllı var bende öyle yapayım o zaman teşekkürler 😇
1pekmom_ beyzanurgezi bende aldım ondan 2gündür deniyorum gece maması gibi olandan gece uyusun diye ama pek etki etmedi bakalım denemeye devam 😁meyve yoğurt karışımı verebilirsin, sebze yoğurt olabilir