Kızlar bebeğim iki buçuk aylık ve diş çıkarıyor gibi sanki. dört aydan önce diş çıkması normal fakat anormal olan arkadan çıkması normalde önce ön dişler çıkar yani diş mi ondan da emin değilim henüz ama diş gibi Beyaz şeklinde kabarmış. Perşembe günü doktora göstericem fakat o güne kadar sizlere sormak istedim bu durumu yaşayan yada duyan var mı