esrainci Bebeğim 2 buçuk aylık ve artık emmiyor ağlama krizlerine giriyor memeyi bırakmak için çok küçük bebeğim mama da yemiyor günlerdir çocuğuma ağlıyorum ne yapabilirim anneler 😔sütüm üzüntüden gidiyor
Gunesnil_23 esrainci Canım ayakta emzirmeyi dene zıplayarak emzirmeyi dene benimki de 2 3 gün öyle olmuştu bu şekilde geçti 2 ay 13 günlük
Selin54 esrainci idrar yolu enfeksiyonu yada inek sütü alerjiside meme reddi yapar ikiside başımıza geldi bi doktora gidin isterseniz belki bunlardan birinden kaynaklı olabilir
aileceksaskiniz esrainci gazdan ağlama krizlerine g8riyor olabilir mi benimki çok gazlı olduğunda midesine baskı istemiyor
esrainci Gunesnil_23 hepsini denedim ama yok emmiyo çok aç uyuyamıyo sütümü kaşıkla döküyoruz ama ne kadar doyuracak onu mafoldum artık
Gunesnil_23 esrainci şiringa ile vermeyi deneyin biberona sağın şırınga ile verin yine almıyor ise bir çocuk doktoruna gidin belki bir sıkıntısı vardır