Kızlar merhaba,
29 aylık bir oğlum var 24 aylıkken tuvalet eğitimini kendi isteğiyle başlatmış 1 haftadan bile daha kısa bir zamanda da başarmıştık.O günden beri çokta güzel gidiyorduk.Yaklaşık 1 ay önce oğlum idrar yolu enfeksiyonu geçirdi hastayken çişi tutamama,damla damla çiş yapmalar başladı hastalıktan diye çok üstünde durmamıştım.Ama şimdi gündüzleri çişini söyleyip tuvalete gidiyor ama geceleri yarım saat 1 saat bile kaldırmasam üstüne yapıyor.Geçici olabileceğini düşündüm ama bu durum artık beni çok yordu ve yıprattı her gece sabaha kadar 3-4 kez ağlaya ağlaya üst değiştiriyoruz.Zaten 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz üstüne bu durum gerçekten bende çöküntü yarattı.Bu gibi durumlarla karşılaşan var mı neler yaptınız inanın her tavsiyeye çok ihtiyacım var düzelmezse beze geri başlamayı düşünüyorum çünkü.Umarım tecrübeli annelerden yardım gelir.