Kızlar bebeğim 15 aylık ve ben doğduğundan beri gece uyumuyorum. Saat başı ayaktayiz iyi ihtimalle. Gerçekten anlam veremiyorum altı temiz karnı tok kıyafeti oda ısısına uygun hersey olması gerektiği gibi. Memeyi bıraktırmaya çalıştım gece bırakmıyor yok ne yaptıysak . Bir hafta annem kaldı bizde her uyanmasına o aldı memeyi unutsun diye yine devam yine kalkıyor hiç değişiklik yok. Ben ne yapacağımı şaşırdım aetik