Acile gittik 36.5 çıktı ama eve dönünce tekrar ateşi çıktı 37,2 civari ısıdan belli cihazda hata yok 3 aydan küçük bebeklerde ateş olursa yatış yapıyolarmış doktor sordu ister misiniz evde net yüksek ölçtüyseniz diye bizde hemen antbiyotik verilmesin gözlemleyelim diye döndük 2 saattir uyuyor ben başında bekliyorum 37,2 civarı ateşi ne yapmalıyım