Kızlar başlıktata yazdığı gibi sorum park beşiğin sağlığa zararı olup olmaması sırtı açısından fln eşimin eniştesi gile gitmiştik yatıya bana park beşiğin devamlı olarak kullanılmasının iyi olmadığını sağlıksız olduğunu ve yerine nomal tahta yatak almamızı söyledi/önerdi. Oğlum yaşına girecek bir ay sonra ve en alt kademede yatıyor geceleri ve uykuya dalana kadar çok sık hareket eden bi bebek. Tahta yatak alsam daha kötü değilmi biyerlerini acıtıcak bu seferde?