MELTEMEB Sağlık ocağında aradılar salgın olduğu için kızamık aşısı yapılması gerekiyormuş yaptıran oldu mu?
TugceArslan MELTEMEB Ben sağlık ocağındaki hemşireyle konuştum. 9 aylık olmak üzereyiz. 1 yaşına kadar aşı yok dedi
Nurtupu Bekliyim bende haftaya yaptırcam. Ateş vs başka rahatsızlığı oldu mu yaptıranlar yazarsa bilgilenelim
Nurtupu Aybuke_ inşallah çıkmaz. Çocuklar hastalanmasında valla çok zor oluyor ya benimki azcık ateşlense psikolojim yerle bir oluyor. Allahım büyük dertler vermesin de annelik işte.
Aybuke_ Nurtupu amin aynen oyle valla kızm 1 hafta hiç bisey yemedi üzüntüden aglıcaktm valla her öğünde cocklara bisey olmasın Allah dert acılarını göstermesin inşallah
LtfyeAsaf Ben dün yaptırdım beni 3 gün önce aradılar ve tam 9 aya girdiği gün gittik yaptırdık hiç bi sıkıntı yaşamadık ateş huzursuzluk yapmadı
Aybuke_ LtfyeAsaf bizde dün yaptrdk ve kızm bugn hapsırıyo burnu haff haff akıto tyzem ası gribal yapabliyo dedş sizde yasadnızmı aceba
LtfyeAsaf Ebruferit değişmez bence burda bi çok anne yazmıştı çünkü sağlık ocağından aradılar diye ☺️
nazli_19 Selmaa16 merhaba aşı sonrası bebekte herhangi bir sorun oldu mu bizi de aradilar 10 aylik yaptırmayı düşünüyorum