Ben hala ne giyer bilmiyorum havalar biraz sıcak (urfa) çok soğuk değil. 2,5 aylık Oğluma 4 takım aldım, 2 salopet tulum aldım, 4 eşofman altı, 10 a yakın çıtçıtlı body, 2 kilotlu çorap(memelekete gidicez biraz soğuk diye), 1 mont, 1 astronot tulum, 3 tanede gece yatarken giysin diye tulum. Ben biraz abartmışım sanırım bilemediğimden.