Kızlar ben yaklaşık 4 aydır kızımı nadiren emziriyorum. Şöyle ki 8 aylık olduk 4. Ayına kadar emdi ama kontrolde kilo almadığını gördük aksine boyu fazla uzamıştı. Neyse, o zaman mama verin dedi sağlık ocağında hemşireler. Mama vermeye başladım ben de ama bazen emerdi yine şimdi ise göğüsümü sıkınca sarımsı süt geliyor ve göğüslerim de yumuşak sert değil benim sütüm var mı? Varsa artar mı?