Esraprm Bebişlerinize keçiboynuzu/Karadut özü içireniniz var mı? Nereden temin ettiniz ve hangi markayı kullanıyorsunuz?
-Mabel Esraprm Wefood markasının karadut özünü alıyorum. Macro Center’da var. Trendyol’da var. Kendi siteside var.
livanurvealpinannesi61 Esraprm karadut 12. Ci ayda başlanır. Hurma özü üzüm özü alabilirsiniz güzel ada gıda weefood og natural bebeklik.com organik ve güvenli.
Esraprm Mrv-nil biz 7 aylığız ama çevremde 1 yaş öncesi kullanıma başlayan birkaç kişi var bende onlardan dolayı sizlere danışmak istedim
Mrv-nil Esraprm benim çevremde hiç içiren yok o yüzden merak ettim bizde 10aylığız versem mi vermesem mi kararsız kalıyorum hep😅