mervearas18 Dört aylık bebeğim var ikinci cocugum uzun bir süre bebek düşünmüyoruz bu zamana kadar hep geri çekilme yöntemiyle koruduk hap iğne VS bilmiyorum nasıl oluyor. Emziriyorum bu arada emzirerek kullandığnz korunma yöntemi varmı beni bilgilendirirmisinz
Mervecnr mervearas18 Yıl 2024 :) çocuk istemiyosanız prezervatif alın. Sonra kaçtı kaza oldu diye üzülürsünüz :) bu kadar basit
mervearas18 Doga0812 buzamana kadar bu seklde korundugmuzu belirttim hap ve iğne olanları merak ediyorum
Hazal22murat mervearas18 igne ile korunuyorm emziriyirum da 3 aylik dokunuyo ama aylik igne oluyom ben Bi şikayetim de yok
MadamMommy mervearas18 tatlım ben takılıyorum sen bana bakma,ben de uzun süre istemiyorum hatta başka cocuk istemiyorum şu an emzirmeye güveniyorum ama implant taktırmayi düşünüyorum ya da 3 aylik iğne yaptırmayı bu ay kontrole gidince doktoruma sorup karar vercem
havvamete deli_bir_hatun hormonlu mu bakırlı mı. Bide en son ne zaman taktırdınız. Devlet hastanesi mı taktı yoksa özel’de mi özelse fiyat ne ödediniz. Birde sizde adet gecikmesi falan yaptı mı
Cagla15 MadamMommy ben emzirirken hamile kaldim bebegim 9 aylikti ustelik 6 yil cocugum olmadi tup bebekti ikincisi emzirrken okdu aman dikkat derim
deli_bir_hatun havvamete ilk oğlumdan beri kullanıyorum kızım doğduktan sonra yine taktırdım geçen sene bu zamanlarda idi 5 bin istediler ama Dr arkadaş olduğu için rapor yazdı 100 tl sipral aldık muayene ücreti verdik sadece 1000 TL falan tuttu hormonlu taktım ben bakır sipral devlette ücretsiz takılıyor bende çok kanama yaptı o yüzden hormonlu taktım
Ygd_ havvamete 1 ay önce özel hastanede bakır spirali 1650 liraya taktırdım. 750 lira da muayene ücreti vardı.
turkansezgn ayse_120 ben çok korkarak gittim ama ağrı falan olmadı sadece işlem yapılırken gerginliğimiz oluyor bide sonra adet sancısı gib ağrım oldu ertesi gün o kadar
Denizli20 Ben 3 aylık iğne vururdum sakın yaptırma ara ara kanaman oluyo ilk 25 gün kanamam geldi şuan bitti sayılır 3 ay adetim geldiğinde sprial taktırcam nasıl oluyo bilginiz varsa bakır falan diyolar bilgi verirseniz sevinirim
HMtesnmhll Denizli20 spiral. Bende 2 ay aralıksız kanama yaptı devlette taktırdım doktor bana vücudumun kabul etmediğini ve yaramadığını söyledi çıkarttırdım
kiminoykusubu_ yasmiiina fiyatı nedir acaba? Eczaneye sormaya fırsatım olmadı ama ben de taktırmayı düşünüyorum.
Mommy2b Durefsan prezervatif takarken geri çekilirseniz boşalma anının tazyiği ile prezervatif çıkıp vajina içerisinde kalabilir ve hamile kalmayı garantilemiş olursunuz 😅
Feyzosumunannesi mervearas18 17 aylık bebeğim geri çekilme ile devam ettik derken 4 gün adetim.gecikti sanırım hamileyim Allah isteyenlere versin hiç istemiyorum😔