Prensesssannesiiii Kızlar benim kızım 7. Aya girdiği günden beri uyku problemi yaşıyor. 8 ay 5 günlük olduk halen daha uyku sorunu yaşıyorum. 6. Ayda akşam 9.30 da uyurdu gece bi kere karnını doyurmak için uyanırdı geri uyurdu sabah 9 gibi kalkardı. Alttan 2 tane dişi patladı üstlerde 2 tane patladı ama çocuk uykuya direniyor resmen gözünden uyku akıyor kıpkırmızı oluyor ovmaktan uykudan ama direniyor anlamıyorum calpol veriyorum yine de aynı geceleri yapıyor özellikle. Nasıl çözüm bulacağım bana bi yol gösterir misiniz
beyzzsenturkk_ Prensesssannesiiii 8-10 ay arası atak var bizde 9 ay 21 günlüğüz hala ataktayız 32 gün kaldı bitmesine ben bittim atak bitmedi…
gurturk Prensesssannesiiii aynı benim kızı tarif etmişsiniz bu akşam dişlerine jel sürdüm biraz evin içinde gezdirdim etki etsin diye direk bayıldı benimki
AliAreninAnnesi Prensesssannesiiii 9 aylık olmak üzereyiz 1 aydır böyleyiz 🫠 Üstüne 3 diş geldi hasta olduk derken ölü gibiyim.. Daha da sürecek gibi Allah yardımcımız olsun 😀🙏
Prensesssannesiiii gurturk jeller işe yarıyor muu vallahi 1 aydan geçti mental olarak o kadar yorgunum ki
Mrv-nil Bizde şükür 10. Aya girdik ama hala devam ediyor geceleri uyutamıyorm 2 aydır böyleyiz Allah sabır,kuvvet versin hepimize 🙏🏼😅
gurturk Prensesssannesiiii yarıyor gözümle gördüm yani dün gece 4e doğru uyuduk bu akşam aklıma jel geldi dedim bir süreyim saat 11 de uyudu sadece memeye kalktı normal saatinde
Prensesssannesiiii Mrv-nil ben anlamıyorum her ay bi atak oluyor yahu ben 6. Ayı o kadar güzel geçirdim ki koyuyor çocuk büyüdükçe uyumaması 😁😁