9 ay 21 günlük kızım var benim
sorum şu ki biz bu ara dişlerden dolayı hiç bişey yemiyoruz nedense anlayabiliyorum canı yanıyor bende zorlamıyorum fakat sık emmek istiyor göğüslerim iyice hassaslaştı gerek kendini rahatlatmak gerek aclık olsun memeye çok düşkünleşti ona sözüm yok ama midesine az da olsa bişey girsin istiyorum bu arı maması gece maması gibi bişeyler var bunlar nasıl hazırlanır ne kadar verilir ne işe yarar siz nasıl kullanıyorsunuz merak ediyorum gece yatma yatkını yemek yedirme taraftarı değilim çok rahatsız ediyor kızımı ama gece bi tık tok tutsun istiyorum siz neler yapıyorsunuz 😂