merhaba herkese
Azerbaycandan yaziyorum
Boyle bisey basiniza geldimi? Yardim edin bana lutfen..
2 ay 10gun once anne oldum.(2ci kez)
Cinsel iliskii sonrasi kan geliyo cok az leke gibi
1,2 gun oluyo her gun bir kere cok az oluyo.
Sebebini bilen varmi?
Yarin doktor muayinesine gidicem ama sizlere de sormak istedim.
Bir sey de soyleyeyim ilk lohusaligimda hicbir sorun olmamisti tikis ve yirtik olmasina ragmen
Ikincide tikis yirtik olmadigini soyledi doktorum
Lakin 40 gun kan cok az geldi ilk lohusaligimda oyle degildi
Ve dogum zamani asiri kan temizlediler altimdan 2,3 torba falan .