Saripapatya2945 Doktoruyla konuştuk ve besine yavaştan başla dedi 5 ayimiza sali gunu giriyoruz ama ne mama yiyor nede doktorumuzun verdiği hazir mamayi tok tutmasi icin ne yedirmem gerek geceleri surekli acliktan uyaniyor goğsumu emerek uyuyor ama aut yok
elisamelia Saripapatya2945 ben kizima 5 aydan ek gida veriyodum corba ,pure falan. Anne sutuyle de besleniyodu ayni zamanda
beyzacmvrc Saripapatya2945 şu an tadim yapacak sadece doyurmak değil amaç İlerleyen aylarda doyacak kadar yiyecek aslında. Yani ek gıdayı çok verirseniz bağırsakları çok kötü etkilenir. Meme+mama ve ek gıda tadımı olarak gitmelisiniz süt yetmiyorsa Kaç gram almış ki
Saripapatya2945 beyzacmvrc Bebeğim 6.750 gr idi ama 6500 oldu ve iki gun gecti bugun yine gittim 6200 e duşmus ve su kaybetmis mama dahi yemiyor sadece anne sutu istiyor oda yetemiyorum artik 🥺mecbur corbalardan yogurttan beslemeye calisiyorum bugun aktarda açık mama vardi organik onu aldim yedi ama bakalim iki hafta gozlemleyecegim doktor iki hafta gecsin bakalim dedi
beyzacmvrc Saripapatya2945 anladım düzelir İnşallah ya şu 4. Ay atağı mahvediyor bebekleri iştah yönünden uyku yönünden Benimki de 5 ay 5 günlük 2 haftadır çok fena ya emmesinde sıkıntı Yok elhamdülillah ama uykuları çok kötü durumda çok uyanıyor gece 50 kez uyanıyor ağlayarak saycm bi gün gerçekten ne kadar uyanıyor diye 😩 basım ağrıyor belim tutuluyor yat kalk yapmaktan damaklarda kaşınıyor salya çok arttı eli ağzından gelmiyor çok huysuz oluyor bazen hele 2 gündür.
beyzacmvrc Saripapatya2945 dereotu yiyin bol bol süt artırıcı Kuru incir ile incir uyutmasi yapın veya direk yiyin Dut kurusu yiyin dut kurusu çayı yapın artık boza olur kış geliyor bol bol boza için ve bol su tüketin en az 3 litre