Elif343 benim etkinlik hazırlayacak vaktim olmuyor şahsen, o yüzden eğitici oyuncaklar almaya özen gösteriyorum.
Kızım 20 aylık. “Şeklini keşfet” oyuncağı aldık. Şekillerle resimler yapılmış ve plastik şekiller var. Resimle şekilleri eşleştiriyoruz. Hem renk hem şekilleri eşleştirdiği yumurta oyuncakları var. Boncukları çubuğa dizdiğimiz bir oyuncağı var mesela, o da çok oyalıyor. Renkleri öğrenmesi açısından da güzel oluyor.
Kitap sevdirmeye de özen gösterdiğim için çeşitli kitapları var. Cırt cırtlı, puzzlelı, hayvanları sebzeleri vs yerleştirdiği, hareketli, popitli derken onlarla da epey vakit geçiriyoruz. Uzun zamandır hamurla oynamayı da çok seviyor. Playdoh setlerinden de almıştım, kalıplar da aldım, birlikte şekiller yapıyoruz. Bir de karalamayı seviyor; hem kağıt kalemle hem de manyetik yazı tahtatısı hediye gelmişti onu da seviyor. Ayrıca legolarla da oynuyoruz. Tabi her şeyin yanında müzik açıp kudurmalarımız da var 😆 kahve seti vs var, kahve yapıp bana getiriyor beraber içiyoruz filan 😆
Fikir olur umarım.