Ben 21 günlük olanı kullanıyorum ama alırken kimse açıklama yapmadı bilmiyorum kırkım çıktıktan sonra kullanmaya başladım düzenli sadece 1 kere regl oldum ve hiç bırakmadım hapı bilmediğim için şu anda da 5 gün adet günüm gecikti bende internetten bakınca 1 hafta içilmemesi yazdığını gördüm sanırım ondan gecikti hala içtiğim için