Kızlar bebeğim 46 günlük sadece emziriyorum normalde her gün 2-3 defa kakasını yapardı ama dünden beri kakasını yapmıyor biraz huzursuz ve arada kendini sıkıyor bu zamana kadar yapmadığı olmadi bu yüzden normal gelmiyor bana ama doktora goturmeli miyim?