Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında, fakat hala geceleri 2-3 kes kalkıyor yaklaşık 150 ml süt içiyor her 2-3 saat aralıklarla, ve artık yoruldum uykumu alamıyorum hiç gün içersinde de uyuyamıyorum ben, napıcağımı bilmiyorm her akşam ml azaltarak verdim daha cok beslenmeye başladı az geliyor diye, veya suya az mama koyup öyle verdim yinede içiyor .. nası kesebilirim lütfen yardım edin