Ekinimm Kızlar sizin isminiz eşinizin ve çocuklarınızın ismi ney bakalım uyumu güzel mi isimlerinizin Emrah&Meryem çocuklar Renas&Ekin🤗🤗
Tatlican Ekinimm Ben uyum yapmayı sevmiyorum benim icin onemli olan anlamiydı Erva koydum kizimn adini .Genc guzel ve cesur bayan .susuzlara su veren kisi demek Esim bilal Ben ayşe
Usnac1995 direnim_ anaa ilk okulda Diren diye bir arkadaşımız vardı Esraya aşıktı yıllarca peşinden koştu 😂 Diren ismi nadir olunca hemen aklıma geldi. Oğuzda vardı sınıfta 😂
KayraVeAnnesi_06 Ekinimm Çok teşekkür ederiz , hepimizinkini rabbim bizlere bağışlasın , sağlık versin inşallah 🙏🏻
Tatlican Ekinimm Aslinda hayrunnisa kadınların en guzeli en hayırlısı demek. Onuda cok begendim ama sadece nisa diye böluyorlarya oyuzden istemedim
Yagmur_24 Deletedmom104 kız napion doğurmadın biliyoz git dinlen bu günleri mumla arican post açarsın uyumuyom die😂😂 gırsat varken git zıbar🤪🤪