Peripellaa Kızlar sürekli adeim bittince kaşık sancısı inanılmaz şişkinlik bel ağrısı idrara çıkma durumu ne olabilir sizce
Yarenysra Peripellaa ben bu sabah 6 da hastaneden çıktım. İdrar kan tomografi sonuçlarım temiz ama kasık ağrısı ve sağ bacak ağrısından duramıyorum ağrısı belime vuruyor ama doktorlar bulamadı ne olduğunu, adetten sonra değil de 3 ay da bir oluyor bana
Eliffatma0113 Peripellaa benimde çok olurdu ama adetten önce başlar adet bitene kadar meğer kist varmış sizde bı gösterin
Peripellaa Yarenysra benimde belim ağrıyor geçen iki kez gittim doktora idrar yolu enfeksiyonu bağırsak enfeksiyonu ilaçları verdiler aklıma kötü seyler geliyor rahim ağzı kanseri yazıyor netde😪
Yarenysra Peripellaa şuan da bile çok ağrım var ,ama doktorlar birşey bulamadi. Genel cerrahi baktı kadın doğum baktı
Peripellaa Yarenysra benimde ya aynı durumdayiz ne olduğunu anlasamda ona gire yol alsam uyandım ağrıdan şuan
Eliffatma0113 Peripellaa sağol canım hayır oluşmadi bende soğan kürü yaptım düştü ağrımda kalmadı sende dene istersen