cannog zaman ve sabır. Siz sormayın şimdilik, krize sokmayın. Çocuğunuz sorsun. Kızım da böyleydi. Parmağıyla gösterir, söylerim, tekrarlamaz. Meğerse içine depolamış. 8-9 aylıkken göstermeye başladığım kartları 3 yaşında getirdi gerisini tek tek söyledi. Ben şok oldum, demekki hafızasında tutuyordu. Bir de biz YouTubeda videolar çok destek oldu. Açıp verirdim izlerdi, bir gün baktım, odasında tek başına oturuyordu, sessiz bir şekilde kelimeleri tekrarlamaya çalışıyordu. Belki biz çok hızlı söylediğimiz için telafuz zor geliyor, videoda yavaş ve görsel olarak gösterdiği için iyi geldi sanırım.