Hatun_01muratoglu0 Saçlarım 5 gundenberi falan acayip top top dökülüyor sizce neden kızlar acil yazın
Ogrenecekcokseyvar Hatun_01muratoglu0 benimde öyle maalesef . Hamileliğim başlarında da böyle olmuştu sonra naturway satımsak özlü şampuanı düzenli kullandım 1-2 tel dökülüyordu sonra bıraktım . Şimdi kuzum 7 aylık olacak tekrar başladım bende düzenli kullanımda çok işe yaramıştı dene istersen
Elenor17 Benim de aynı , aşırı dökülme var. Kel kalacağım bu gidişle. Bebegim 4.5 aylık yaklasık 3 haftadr felaket dökülüyor