AdAyza Ahsen41 ilk çocuğumda Ayşe Öner in masajıyla atlatmıştık , 2.çocuğumda bacak karın bastırmayı öğrendim ve çok rahat ettim , ilk başlarda insan korkuyor ama sonra alışıyor 😊deneyin anneler 🤗
Tugceeeee12345 AdAyza bacak karın bastrmak nasıl birsey anlatır MSNz bende Ayşe Öner masajı yapıyorum etkili oluyor baya
Cesuraren44 Skryeee bende milyon tane şey denedim iyi gelen tek şey sıcak (ılık) suya sokup masaj yapmak oldu ... Bence masajdan daha iyi gelen birşey yok ... emziriyorsan sen iç kimyon ona geçer zaten ... ayrıca rezene kimyon bende içirdim bir zararını görmedim hatta kimyonlu faydalı ... Huzursuz olma hepimiz verdik :) ayrıca harika bir annesin asla unutma 😘
Skryeee Cesuraren44 ayy canım teşekkür ederim ya 😘 masaj yapıyorum onu veriyorum bugün biraz daha rahat gibi inşallah geçer 4cu aydan sonra
elmalikurabiye Skryeee rezene ihlamur ve gaz icin esas tane kimyonu ebeninde inerisiyle hem kendim hem kizim 40indan sonra surekli iciyiruz. Cok sukur gaz problemi yasamadik
Slndnz Skryeee bitkiler bu kadar minik bünyelerde ilaç etkisi yaparlar, sizin içip sütünüzden bebeğe geçmesi daha sağlıklı.
AdAyza Tugceeeee12345 merhaba , bacaklarını birleştirip karnına doğru sertçe ittiriyorum,hatta tabiri caizse iki büklüm oluyor ☺️ 3-4 kere yapınca çıkan seslere inanamayacaksınız 🙈
Tugceeeee12345 AdAyza düz bir şekilde mi itme yoksa dizden kırarak mi ben kırarak itiyorum ams kıyamıyorum sert yapmaya 😞😇
20Elif26 Skryeee Amerika da ıhlamur için 13 yaşı bekleyin diye araştırmalar yapılıyor rezenenin de bence verilmemesi gerektiğini dusunuyorm kendiniz için sutunuzdrn geçsin ama kimyon çok daha iyi siz için sutunuzdrn geçer bir taşım kimyon kaynatın onu süzüp için