Hayırlı geceler kızlar. Üç gün önce yoğun kanama ile uyandım. 14 haftalık ikizlere gebeyim. Hemen acile gittik ultrason ile bakıldı bebekler sağlıklı kalp atışları yerinde. Yatman gerekiyor dedi doktor sadece tuvalete kalkıyorum. Kanama kesiliyor sonra aniden tekrar oluyor. En son dün sabah oldu bugün pembe lekelenme var. Ancak kafamı karıştıran bir başka mevzu da şu ki bugün uyandığından beri aşırı mide bulantısı ve kusma, karın ağrısı(afedersiniz ishal ağrısına benzer ama ishal değilim) ve bel kasık ağrısı yaşıyorum. Annemin arkadaşı kendi gelininde de böyle belirtiler olduğunu, bebeğin kalbinin durduğunu ve annesini zehirlemeye başladığını o yüzden böyle olduğunu söylemiş, tekrar doktora gidip baktırsın demiş. Açıkçası korktum. Daha önce yaşayan var mı? Bebek zehirlerse ne gibi belirtileri oluyor acaba?