Kızlar köpek dişimin birisi geride ve bu beni rahatsız etmeye başladı . Tek diş için bütün dişlerime tel taktırmak çok zahmetli geliyor . Diğer dişlerimde eğrilik olmadığı için bu zahmeti çekmek istemiyorum ve çok uzun oluyor tedavi süreci . Bazen diyorum ki çektirsem takma diş mi yaptırsam sizce hangisi mantıklı fikir verinnnn🤭