sumeyye4343 Arkadaşlar merhaba. 1 ay önce normal doğum yaptım epizyotomi dikisinde şişlik oluştu bir tanesinde doğumdan hemen sonra. Hala da geçmedi başına gelen var mı nasıl geçti bilgi verirseniz sevinirim
iki_prens_annesi_ sumeyye4343 40 kontrolünde muhakkak söyleyin iki normal doğum yaptım ama başıma gelmedi