elif111522 Kızlar hırıltı sesi geliyor balgam gibi boğazında yutkunamyor daha 1 yaşında ememiyor bile adam akıllı ne yapablrm yardım edin
kacakcay elif111522 baş ucuna soğan koy üstüne de karanfil koy cidden ise yarıyor benim kızım da bir yaşında şimdi bile var başucunda
kacakcay elif111522 çok tikaniksa önce serum fizyolojikle temizlerim sonra da soğan koydum mu başucuna tikanmaz çok şükür
Suradevelioglu Bende açtım aynı posttan.. malesef herkes genellikle burun aspiratörü ile açmamızı tavsiye ediyor.. çok zor durumdayız bizde su an uyudu uykusundan uyandı ağlıyor sürekli
Suradevelioglu Berilsmom13 ah keşke acabilsem de açsam. Bende keyfi çocuğuma eziyet etmiyorum sonuçta. Tek başıma yapamıyorum elimde gördüğü an kıyameti koparıyor Zapt edemiyorum. Babası da kıyamıyor bir iki tutup bırakıyor açamıyorum hiç bir şekilde.
Melekhnm Suradevelioglu siz keşsnikle açın bırakın ağlasın sabaha kadar uyanıp ağlamaz en azından benimki kıyameti koparıyordu ben genede tek bile uaparım
Suradevelioglu Melekhnm ben asla tutamıyorum tek başıma elinintutsam ayağını tutamıyorum kafasını tutamıyorum olmuyor yani bir yandan da elimde aspiratörle açmaya çalışıyorum beceremiyorum
gamgun Suradevelioglu babasının saglam tutmasi gerekyor tek cok zor..sonucta cocuk rahatlyck.. oyuncaklarna da yapin…o sirada sarki soylyn dikkat dagtn ..yaparsanz cok rahtlyck..nebulizatorle serum fizyolojik de solumasini saglayablrsnz ..hiriltiya iyi gelir ama burun temzlgi sart.aspirator bn hic kullnmdm
askoglusum Bır tane soğanı 3 e 4 e bölün koyun 1 saate rahatlar ve sabaha kadar uykuda burun tikanikligi yasamaz
Suradevelioglu gamgun babası kiyamiyor biraz tutuyor ağlamaya başlayınca niye çocuğa eziyet ediyorsun falan diye her değerinde tartışma çıkiyor