Bebegimuyumuyorr Kızım 18 aylikken hamile kaldım.Hem de 4. bebeme.Ölmek gibi birşey de ölmüyonn😁😁😁
Gerçi benim hamileligim cok zordu erke n dogum yaptim.Korona psikoloji yerlerde.Onun diisnda cok sukur kizim kiskanclik yapmadı.Eski videolari cikiyor karsima cok tatlılarmış.
Hakkiniz da hayirlisi neyse o olsun.Ne yapin derim ne yapmayin.Psikolojinize ve bebeginize bagli.😁😁