melike39 Kızım 19 aylık bizim de hâlâ az da olsa açıklık var. 10 gün kadar önce doktora gittiğimizde kontrol etti. Hiç önemsemedi , kapanir dedi. Ben de kapanmadı diye tedirgin olmuştum.
Mra1 Bizimde dün 19 aylık oldu hala açıklık var doktor 21 ayı bekleyelim gerekli tetkikleri yaparız kapanmadıysa dedi ama hiç kapanıcak gibi durmuyor çok tedirginim fakat bi diğer gittiğim doktor 2.5 yaşa kadar demişti
Mra1 Ozlemyldz06 hayır kapanmadı 22 aylık olucak değerleri normal çıktı ama Prof Dr götürdük boyu ve kafa ölçüsü de normal gittiği için problem görmedi