14 aylık oğlum ve diş çıkalı 5 ay oldu dişinde leke sandım doktora fotoğraf attım çürüğe benziyor dedi gece emzirmeyeceksin dedi bu bizim için çok zor kaç kere kalkıyor ve diş fırçalamamız gerektiğini söyledi buğün denedik çıldırdı ☹️Başına gelen var mı bize önereceğiniz