Kizlar oglum suan 5 aylik ve dogru duzgun sadece 2 ay emdi gerisi hep redle alistirm tekrar red falan oyle gitti tamamen anne sutu ilerlemedi hic ben sagdim cogunlukla red oldugu icin smdide mama yerken cok hevesli falan ama biberonla cebellesiyo sanki ikinarak galan ses cikartarak agzinda tutamiyo gibi falan zar zor ama istyo alinca aglyo neyse sonra dun dil bagi konusu denk geldi benimde aklma geldi bu cocuk hic dilink cikarmadi su ana kadr dudagina degcek kadar bile cikarmadi bende bagina bakiyim diye parmagimi soktum dilink kaldiramiyorumkk bakiyim oda kaldirmiyo sonra okudum oyle olan bebeklerde dilinkn ucunda v seklinde bi yarik olyomus dogdugundan beri var bende anlam verememistim dil bagi oldugnj anladim bu gun basina gelen varmi ? Alinmasi nasi olyo ameliyat gbi mi ? Bide o duzelince yeniden emer mi ?