nazlimom_ Geçen sene H&m den almıştım bu senede oluyor bedeni şuan 19 aylık astronot montlarda hoşuma gidiyor ama kullanışlı olurmu sizce
eymenin_annesi34 nazlimom_ ay ben çocuğa onu giydirsem taşıyamam valla çok kaba geliyor bana ne bileyim 😂
Duyguseli_12 nazlimom_ valla astronomat çok güzel ve çok sıcakta tutuyor yok montu yukarı çıktı yok orasi açıldı derdi yok çok güzel bisey oğlum 1.5 yaşında ona aldım çokta rahat çokta tatlı görünüyor ağır falanda deqil
Mervegvn123 nazlimom_ ben astronotlardan hiç haz etmiyorum çocugun hareketlerini aşırı kısıtlıyor karda yagmurda yurumeyecek zaten arabada ustune guzel bir battaniye mis gibi
EmineYilmaz nazlimom_ astronot bence daha küçük bebeler için iyi oluyor Hmden aldım bende 1 yaşına kadar giyer onu seneye mont alırım
Lalinn Ben normal kısa mont aldım astronot da olur tabi sıcacık olur ama ne bileyim benimki aşırı sıcağı sevmiyor zaten arabada da kusuyor o yüzden biraz sizin yaşam şeklinize kalmış bişey bence bulunduğunuz şehrin soğuğuna gibi gibi