Femme1 ayaz0606 4 ay 15 günlük kahkaha atiyor :D ama her zaman degil keyfi isterse. Guler yuzlu mutlu bi bebek :)))
ayaz0606 Asdfghh evet kuzenimle aynı gün doğum yaptım onun bebeği de gülüyordu ben mi mutlu edemiyorum acaba dedim:((( bayağı keyifli vakit geçiyoruz aslında ağzını kocaman açarak gülüyor sesli gülüyor ama devamı yok kahkahası
ayaz0606 Femme1 ne güzel şuan biz de 4 ay 1 günlük ben de uğraşıyorum inşallah duyarım o sesini kısa sürede:)