Mevadad Sera00 atopiyse 2-3 yaşına kadar sürebilir. Geçmesse ömür boyu çeker. alerji kaynaklı olabilir. evi bol nemli tutun banyodan sonra benlendiricsi kalmasın kortizonlu krem bence kullanmayın
Durumommy Sera00 merhaba benim kızım da oldu o zamanlar 2 aya yakın sürede geçti Hipokort kortizonlu krem kullandım 5 gün sabah akşam tuzlu su ile sildim her gün suya soktum şampuan kullanmadım ve devamlı Arko krem sürdüm baharatlı yiyecekler yumurta sucuk domates vb şeyler yemedim zamanla geçti inşallah sizin de çabuk geçer geçmiş olsun
Fulyag Sera00 Kimisinde kalıcı olabiliyor kimisinde birkaç sene içinde geçebiliyor kışın artış gösterir vücut kuruluğundan dolayı bizim geçen sene vardı sonra geçti ama bir haftadır boynunda ufak kızarıklıklar oluşmaya başladı nemlendirmek çok önemli sık banyo önerilmez su cildin nemini aldığı için