Suradevelioglu Zaditen damla kullandım, şırınga ile temizledim günde 2-3 kere ( işe yarıyor mu bilmiyorum), aspiratör ile çekiyordum çığlık kıyamet ama ne kadar akıntı sümük çıksa kardır, soğan koyuyordum, nebülüzatör tutuyordum burnuna. Bizimki 10 gün sürdü sanırım alerji oluyormuş bahar havası. Kendi hapşırınca falan iyi çıkıyordu birde. Doktora gittiniz mi sebebi neymiş acaba ?
Bu arada bizimkinin burnu değil genzi doluyor. Burun olsa direk sprey verirlerdi zaten.