Kızlar bebeğim maş bı haftalık. Ama hep mıymıylıyo uykusunda. Kundak da yapıyorum aslında. Neden olabilir?
Bir de gün içinde çok uyuyor. 3 saatte bır emzırmesem uyanmıcak sankı. Toplam uyanık olduğu sure emzirmeler hariç belki bi saattir. Emzirmelerle birlikte 5 saat filan uyanıktır. Yanı gözünü kadar az açması normal mi😶😶🧐🧐