Gupse14 bekarken gitmiştim, ilaç kulandım sonra bıraktım kullanmak istemedim. Şu an emziriyorum zaten kullanamam. Ben o an başka şeylerle uğraşıyorum, balkona çıkıp aşağı da tanıdık birisinin arabası var mı bakıyorum, aa o da burdaymış falan diyip kafamı dağıtıyorum. Hemen başka şeylerle ilgilen, ve geçecek bu psikolojik dersen sürekli, emin ol geçiyor.