İyi geceler herkese. 4,5 aylık ikizlerim var. 4 ay kontrolünde doktor, ferrum kan ilacına başlattı bizi. Kızımda herhangi bi sorun yaşamadık ama oğlumda ilaca başladığımızdan beri gaz sancısı huzursuzluk ani ağlamalar oluyor. Denemek amaçlı birkaç gün vermedim ilacı o günler çok fazla sıkıntı yaşamadık. Bugün tekrar verdim akşam yine huzursuzluk gaz sorunu oldu. Acaba aranızda bu durumu yaşayan var mı. İlacı hiç vermesem sorun olur mu